Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Αυτιάς: Ακόμα και από τα δισέγγονά τους θα διεκδικήσω όσα μου χρωστάει το Alter

Γιώργος Αυτιάς, παρουσιαστής, δημοσιογράφος, Alter, ΣΚΑΪ, τηλεόραση, εργασία
Για τα χρήματα που του χρωστάνε από τον τηλεοπτικό σταθμό Alter, αλλά και τα νέα του σχέδια στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, μίλησε σε γνωστό περιοδικό ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής, Γιώργος Αυτιάς.
Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Down Town, ο Γιώργος Αυτιάς είπε αναφορικά με τα χρήματα που του χρωστούν από το Alter: «Θα διεκδικήσω ακόμα και από τα δισέγγονά τους τα λεφτά που μου..... χρωστάνε. Ήταν χρήματα που δούλεψα. Ξυπνούσα στις 3.00 το πρωί και δούλευα ως τις 12.00 το βράδυ. Απλήρωτος! Δεν ζητάω τίποτα παραπάνω από τον κόπο μου και την εργασία μου».
Απαντώντας σε ερώτηση για τη φάση αναμονής και ανασφάλειας που βρισκόταν το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας της κατάστασης με τον τηλεοπτικό σταθμό, είπε ότι «περίμενα μέχρι την τελευταία στιγμή το Alter. Από τη στιγμή που η ιδιοκτησία του καναλιού ανακοίνωσε και επίσημα ότι αποδεσμεύει τα κορυφαία ονόματα του σταθμού, πήρα το δρόμο μου. Ε, αυτό ήταν η 'σταγόνα'. Επέλεξα την πρόταση του ΣΚΑΪ».
Αναφερόμενος στην επιστροφή του, μετά από πολλά χρόνια στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου είπε: «Η ζωή κάνει κύκλους. Κάνω ξανά Σαββατοκύριακο όταν και όπως ξεκίνησα, το 2003. Κάνω αυτό που ξέρω, θέλω και μπορώ. Δεν είμαι από εκείνους που το παίζουν «ξερόλες»! Κι όταν δεν ξέρω κάτι το λέω. Αυτό το έχει εκτιμήσει ο κόσμος, γι' αυτό με ακολούθησε από τον ΑΝΤ1 στον Alpha, από τον Alpha στο Alter και τώρα, ελπίζω, στο ΣΚΑΪ».
Παράλληλα τόνισε ότι η εκπομπή θα έχει την κλασσική θεματολογία στην οποία έχει συνηθίσει το κοινό του, λέγοντας ότι «φυσικά, θα είμαι δίπλα στον πολίτη. Αυτή είναι η πρώτη μου επιλογή. Με ανανέωση και ένα καινούργιο ξεκίνημα. Δεν θα αλλάξω τη θεματολογία, γιατί τα προβλήματα της κοινωνίας, κάθε μέρα που περνάει, είναι και μεγαλύτερα. Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο εκτός από αυτό, δηλαδή ό,τι αφορά την ενημέρωση μιας οικογένειας, από την αγωνία του φοιτητή, την ανασφάλεια του πατέρα, την ελπίδα της μάνας ότι θα πάνε καλύτερα τα παιδιά της, μέχρι και την αγωνία της σύνταξης της γιαγιάς, της οποίας το εισόδημα πλέον είναι χρυσάφι για μια οικογένεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου