"Αυτά δεν περνούν. Τέτοιες διατάξεις δεν τις ψηφίζουμε"...
Ακόμη ένα κυβερνητικό μέτωπο ανοίγει με αφορμή το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων. Αφορμή αυτή τη φορά αποτελεί η τροπολογία που κατέθεσε ο... υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, σχετικά με τις άδειες για τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων, η οποία ήδη έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις του κλάδου.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα 99,5μ ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δημήτρης Ρέππας, κάλεσε τον κ. Βορίδη να αποσύρει την τροπολογία. «Αυτά δεν περνούν. Τέτοιες διατάξεις δεν τις ψηφίζουμε. Η αγορά έχει ανοίξει και δεν είναι δυνατόν να κάνουμε βήματα πίσω», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά της η Ομοσπονδία των Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) επισημαίνει σε ανακοίνωσή της πως «το υπουργείο κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ, ικανοποιώντας συγκεκριμένα κομματικά συμφέροντα της ΝΔ και λειτουργώντας σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος», ενώ ζητεί την άμεση παρέμβαση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, των πολιτικών κομμάτων, αλλά και της ίδιας της Βουλής, «προκειμένου να πάψει αυτό το θέατρο του παραλόγου».
Να σημειωθεί πως βάσει της τροπολογίας που κατατέθηκε στη Βουλή, «οι άδειες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης (ΦΔΧ) που έχουν τεθεί σε κυκλοφορία μέχρι την έναρξη ισχύος του Νόμου 3887/2010» (πρόκειται για τον νόμο Ρέππα που ρυθμίζει το άνοιγμα του επαγγέλματος του μεταφορέα), δηλαδή μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010, «δεν μπορούν να μετατραπούν σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020».
Ο συγκεκριμένος περιορισμός δεν ισχύει για τις άδειες φορτηγών ΔΧ που τίθενται σε κυκλοφορία στο όνομα μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν, σύμφωνα με τον Νόμο 3887/2010 και διαθέτουν άδεια οδικών μεταφορών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου