Έρευνα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου έδειξε ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία Lidl στην Ελλάδα,είναι σημαντικά υψηλότερες από τις άλλες χώρες...
Αναφορά στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την αλυσίδα Lidl κατέθεσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Σωκράτης Ξυνίδης.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση: «Η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησε το Δεκέμβριο του 2011, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, στη διενέργεια έρευνας συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε έξι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συλλέχθηκαν τιμές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κυρίως επωνύμων προϊόντων διεθνών εταιριών, με παρουσία στις περισσότερες ή και σε όλες τις χώρες του δείγματος. Την ίδια χρονική περίοδο καταγράφηκαν και οι τιμές πώλησης 70 προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εκπτωτική αλυσίδα λιανικής (hard discounter) Lidl, σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως εμφανίζονται στους συνημμένους πίνακες, έδειξαν ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία Lidl στην Ελλάδα, μετά και την αφαίρεση του συντελεστή Φ.Π.Α., είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες τιμές των ιδίων προϊόντων στις άλλες χώρες της έρευνας.
Η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς απέστειλε στη Lidl επιστολή, γνωστοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία τιμών και έλαβε σχετική απαντητική επιστολή. Η Lidl μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει σε άλλες χώρες για να αιτιολογήσει τις διαφορές τιμών».
Αναφορά στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την αλυσίδα Lidl κατέθεσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Σωκράτης Ξυνίδης.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση: «Η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησε το Δεκέμβριο του 2011, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, στη διενέργεια έρευνας συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε έξι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συλλέχθηκαν τιμές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κυρίως επωνύμων προϊόντων διεθνών εταιριών, με παρουσία στις περισσότερες ή και σε όλες τις χώρες του δείγματος. Την ίδια χρονική περίοδο καταγράφηκαν και οι τιμές πώλησης 70 προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εκπτωτική αλυσίδα λιανικής (hard discounter) Lidl, σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως εμφανίζονται στους συνημμένους πίνακες, έδειξαν ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία Lidl στην Ελλάδα, μετά και την αφαίρεση του συντελεστή Φ.Π.Α., είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες τιμές των ιδίων προϊόντων στις άλλες χώρες της έρευνας.
Η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς απέστειλε στη Lidl επιστολή, γνωστοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία τιμών και έλαβε σχετική απαντητική επιστολή. Η Lidl μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει σε άλλες χώρες για να αιτιολογήσει τις διαφορές τιμών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου