Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Παπαχρήστου: Είμαι πικραμένη-Εξάντλησαν την αυστηρότητά τους επάνω μου. Δείτε τα αποτελέσματα δημοσκόπησης για το θέμα...

Παπαχρήστου στο Reuters: Αισθάνομαι πίκρα-Εξάντλησαν την αυστηρότητα τους επάνω
Πικραμένη και πειραγμένη δηλώνει η αθλήτρια Βούλα Παπαχρήστου στο Reuters, μια ημέρα μετά τον αποκλεισμό της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου με αφορμή το ρατσιστικό σχόλιο που ανάρτησε στο Twitter της. Στην ίδια συνέντευξη που παραχώρησε στο ........ διεθνές ειδησειογραφικό πρακτορείο, ωστόσο, αναφέρθηκε και στις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται οι προπονήσεις στην Ελλάδα, τις οποίες και χαρακτήρισε... «άθλιες».
Αναφερόμενη στην απόφαση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για τον αποκλεισμό της, δηλώνει... ενοχλημένη, καθώς τη θεωρεί «υπερβολική». Πειραγμένη, όμως, δηλώνει και από την την... ταχύτητα με την οποία ελήφθη η απόφαση.
«Έπειτα από τόσα χρόνια θυσιών για να καταφέρω να φτάσω στους πρώτους μου Ολυμπιακούς Αγώνες αισθάνομαι μεγάλη πίκρα και είμαι πολύ ταραγμένη. Εκείνο που με έχει ενοχλήσει περισσότερο είναι οι υπερβολικές αντιδράσεις και η ταχύτητα με την οποία ελήφθη η πειθαρχική απόφαση», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, η Βούλα Παπαχρήστου αναρωτιέται για το έαν της επεβλήθη η συγκεκριμένη ποινή ως μέσο παραδειγματισμού, αφήνοντας, ωστόσο, στους υπολοίπους, να κρίνουν αν πραγματικά συμβαίνει κάτι τέτοιο.
«Πιστεύω όμως πως χρησιμοποίησαν το μάξιμουμ της πειθαρχικής τους δύναμης πάνω μου. Πήγαν κατευθείαν στο τελευταίο στάδιο, αποκλείοντας με από μια ομάδα πολλά υποσχόμενη», συνεχίζει η ελληνίδα αθλήτρια του τριπλούν.
Όταν κλήθηκε να σχολιάσει τα όσα τα όσα λέγονται γύρο από παλαιότερες αναρτήσεις της στο Twitter που την παρουσιάζουν να έχει ιδιαίτερες σχέσεις με τη Χρυσή Αυγή, το αρνήθηκε λέγοντας πως «ποτέ δεν ανακατεύτηκα με την πολιτική». Μάλιστα, χαρακτήρισε για άλλη μια φορά το ρατσιστικό σχόλιο, ένα κακόγουστο αστείο, το οποίο «μοιράστηκε από όλους και δεν υπολόγιζα πως η δική μου αναδημοσίευση θα προκαλούσε πρόβλημα».
«Ποτέ δεν ήθελα να προκαλέσω θέμα ή να προσβάλλω κανένα, καθώς δεν είναι αυτός ο τρόπος που σκέφτομαι και λειτουργώ», συνέχισε.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της στο Reuters, που έδωσε με αφορμή τoν αποκλεισμό της, όμως, ξέσπασε και για τις συνθήκες που βιώνουν οι αθλητές στην Ελλάδα, κάνοντας λόγο για μηδενική υποστήριξή από το κράτος, για απαράδεκτες συνθήκες προπόνησης, εξηγώντας πως δεν έχουν θέρμανση, ζεστό νερό, κλιματισμό. Παράλληλα, περιέγραψε ως «άθλιες» τις προπονητικές εγκαταστάσεις και  ως «διαλυμένο» τον εξοπλισμό.
«Το μόνο που γνωρίζω να κάνω είναι να αγωνίζομαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αυτό έχει φανεί μέσα από τις εμφανίσεις της καριέρας μου ως τώρα. Πιστεύω πως είμαι καλή, ευγενική και δυνατός χαρακτήρας. Θα το ξεπεράσω όλο αυτό και θα δώσω τις απαντήσεις που με τις μελλοντικές μου εμφανίσεις. Μόνο αυτό έχω να πω σχετικά.Εύχομαι το καλύτερο σε όλους τους συναθλητές μου στην ελληνική αποστολή, ελπίζω όλοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και να δείξουν πως το ελληνικό πνεύμα δεν έχει όρια», καταλήγει στη συνέντευξή της η Βούλα Παπαχρήστου.
 

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΗΤΑΝ...
 
 
 
 
 
 
 
Total Votes: 5,120
fimotro.gr
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου