Ήταν ο Εθνικός μας αερομεταφορέας μέχρι που κάποιοι αποφάσισαν να
τον απαξιώσουν, να τον συρρικνώσουν και εν τέλει να τον ρίξουν στα χέρια
μιας ιδιωτικής εταιρείας της οποίας κύριος σκοπός είναι το κέρδος
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς για να φτάσουμε στο σημερινό σημείο! Τις ελληνικές κυβερνήσεις που δούλεψαν επί σειρά ετών για την ανάπτυξη του ιδιωτικού αερομεταφορέα ή τα περίεργα παιχνίδια πολιτικών με.......
διακρατικές συμφωνίες οι οποίες εξασφάλιζαν στην Aegean το μονοπώλιο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα του παραπάνω η υπόθεση που ήρθε στο φως το 2009 όταν γνωστή εφημερίδα δημοσίευσε έγγραφα των ελληνικών διπλωματικών αρχών, βάσει των οποίων οι ενέργειες της κυρίας Μπακογιάννη, με σκοπό τη χορήγηση από την τουρκική κυβέρνηση μονοπωλιακής άδειας στην «Aegean» για την εκτέλεση πτήσεων προς την Κωνσταντινούπολη, δεν αποτέλεσαν μεμονωμένο γεγονός αλλά σταθερή πρακτική που καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της υπουργικής θητείας της.
Μάλιστα η τότε διοίκηση της Olympic Air βρέθηκε σε «εμπόλεμη» κατάσταση με την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη την οποία κατηγόρησε για ευνοϊκή μεταχείριση λόγω φιλικής φιλική σχέσης με την οικογένεια Βασιλάκη...
Οι κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν ήταν βαρύτατες. "Θα ζητήσουμε από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές να ανοίξει τον φάκελο Aegean και να εξετάσει όλες τις διοικητικές εγκρίσεις και πράξεις των τελευταίων ετών, ώστε να πληροφορηθεί η ελληνική κοινωνία αν υπήρξαν παρανομίες ή αθέμιτες πρακτικές."
Εντέλει αντί για φακέλλους, είδαμε την εκποίηση του Εθνικού μας αερομεταφορέα υπό τη μαεστρία του κ. Χατζηδάκη και εν συνεχεία ότι έχει απομείνει να καταλήγει σε ιδιωτικά χέρια κάτω από άξια απορίας μυστικότητα. Οι τρομερές καταγγελίες ξεχάστηκαν και έμειναν μόνο τα κολοσσιαία χρέη που κλήθηκε να τα πληρώσει πάλι ο Ελληνικος λαός.
Όχι όμως για το Newsbomb που θα σπάσει την μακάρια σιωπη των "υπευθύνων" που την διακόπτουν οι αδηφάγες μασέλες αυτών που έχουν μάθει να λυμαίνονται αυτά που με μόχθο έχτισε ο Ελληνικος λαός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου