Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Πιάσανε τον Τζον Μπέιλι, γνωστό και ως ο «κοπή τη πίτα» με 185 κιλά ασήμι στο αεροδρόμιο


Πιάσανε τον Τζον Μπέιλι, γνωστό και ως ο «κοπή τη πίτα» με 185 κιλά ασήμι στο αεροδρόμιο

Φορτωμένος με 185 κιλά ασήμι ήταν έτοιμος να ταξιδέψει ο κοσμηματοπώλης - παρουσιαστής Τζον Μπέιλι, γνωστός και ως ο «κοπή τη πίτα», ο οποίος συνελήφθη πριν από δύο μήνες, περίπου, στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με το πολύτιμο φορτίο στις βαλίτσες του.
Σύμφωνα με την Espresso ο Τζον Μπέιλι συνελήφθη στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» τη στιγμή που.....
-κουβαλώντας δύο υπέρβαρες βαλίτσες γεμάτες καθαρό ασήμι- ετοιμαζόταν να περάσει τον έλεγχο προκειμένου να επιβιβαστεί στην πτήση για Βηρυτό.
Ο υπάλληλος του αεροδρομίου ζήτησε να ζυγιστούν οι βαλίτσες του επιχειρηματία και αφού διαπιστώθηκε ότι το βάρος τους ξεπερνά τα 80 κιλά ακολουθήθηκε η ειδική νόμιμη διαδικασία.
Ο κοσμηματοπώλης αναγκάστηκε να ανοίξει τις βαλίτσες προκειμένου η Ασφάλεια του Αεροδρομίου να δει τι περιείχαν. Τότε βρέθηκαν μπροστά στις ράβδους ασημιού, που το συνολικό τους βάρος ανερχόταν στα 185 κιλά και το οποίο πωλείται στην αγορά αντί 1.000 ευρώ το κιλό, περίπου.
Αμέσως του ζητήθηκαν όλα τα απαραίτητα παραστατικά και έγγραφα προκειμένου να δουν αν το ασήμι θα έβγαινε νόμιμα από τη χώρα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, όμως, ο Τζον Μπέιλι δεν είχε τίποτα πάνω του, με αποτέλεσμα ο ίδιος να συλληφθεί και το ασήμι να δεσμευτεί.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι αρχές τον άφησαν ελεύθερο με περιοριστικούς όρους, ενώ διεξάγουν έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πού θα κατέληγαν και σε ποιους οι ράβδοι του ασημιού.
Το περιστατικό με πρωταγωνιστή τον γνωστό επιχειρηματία - κοσμηματοπώλη μπορεί να συνέβη πριν από δύο μήνες, περίπου, ωστόσο, έγινε γνωστό μόλις την Τρίτη.
Ο Τζόν Μπέιλι, ωστόσο, όταν επικοινώνησε μαζί του η Espresso, αρνήθηκε κατηγορηματικά την οποιαδήποτε εμπλοκή του.
«Δεν έχω συλληφθεί ποτέ και δεν μου έχουν κατασχέσει ποτέ κανένα εμπόρευμά μου. Ταξιδεύω συνέχεια. Τα αεροπλάνα και τα αεροδρόμια έχουν γίνει δεύτερο σπίτι μου. Κουβαλάω πάντα πολύτιμα μέταλλα, κοσμήματα, και είμαι τυπικός. Οι αποσκευές μου ελέγχονται κάθε φορά χωρίς να φέρω καμία αντίρρηση, καθώς δεν έχω τίποτα να κρύψω. Είμαι νόμιμος, είμαι επαγγελματίας και φροντίζω να κάνω καλά τη δουλειά μου» σημείωσε και πρόσθεσε: «Εχω όλα τα απαραίτητα έγγραφα και γνωρίζω καλύτερα από τον καθένα όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για τη μεταφορά εμπορεύματος. Η εμπλοκή του ονόματός μου δεν γνωρίζω πώς έγινε. Πάντως δεν είμαι κρατούμενος. Είμαι ελεύθερος και μάλιστα σήμερα θα βγω κανονικά στην τηλεόραση να κάνω την εκπομπή μου».

http://www.iefimerida.gr/new

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου