Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

«Ο ΠΑΟΚ θέλει πολλά χρήματα»

Τρεις μήνες μετά την παραίτησή του, που ακόμη δεν έγινε δεκτή, ο Λεωνίδας Βελλής μίλησε σήμερα γι΄ αυτά, που δεν του άρεσαν στον ΠΑΟΚ, στο μικρό διάστημα, που έμεινε στην ΠΑΕ, δήλωσε πως δεν ενημερώθηκε πλήρως για την κατάσταση και τόνισε ότι ο ΠΑΟΚ χρειάζεται κεφάλαια...
 
Αναλυτικά, τα όσα είπε ο Λεωνίδας Βελλής στον "Sport103FM":.....
"Η παραίτησή μου ακόμα δεν έγινε δεκτή, το κρατάνε στον αέρα, δεν ξέρω γιατί. Τυπικά υπάρχω ακόμη στο διοικητικό συμβούλιο χωρίς να πηγαίνω. Δεν μου έστειλαν ούτε μία ειδοποίηση ότι η παραίτησή μου γίνεται δεκτή.

Όταν είδα το ταμείο είναι μείον και ότι ο ΠΑΟΚ έχει πολλές υποχρεώσεις και είναι στον αέρα, προτίμησα να φύγω. Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται άλλους ανθρώπους που πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη κι αυτοί οι άνθρωποι, μάλλον δεν είναι από τη Θεσσαλονίκη ή από την Ελλάδα, είναι από το εξωτερικό. Πρέπει κάποιος να βάλει πολλά χρήματα.

Ο ΠΑΟΚ για να πρωταγωνιστήσει χρειάζεται ταμείο δυνατό και δεν γίνεται χωρίς αυτό. Έχουν αλλάξει τα πράγματα κι όσες ομάδες δεν τα ακολουθήσουν θα μπουν στο περιθώριο. Κι ο ΠΑΟΚ δεν είναι ομάδα για περιθώριο.

Έχω φύγει πικραμένος γιατί από την αρχή όταν μπήκα, δεν ήξερα την αλήθεια. Νομίζω ότι κάποιοι νόμιζαν πως εγώ δεν έχω λόγο, δεν χρειάζεται να ξέρω τόσα πολλά πράγματα. Είδα από την αρχή πράγματα που δεν μου άρεσαν, κάτι ταξίδια κλπ, είπα ότι αυτά πρέπει να σταματήσουν, δεν εισακούστηκε ο λόγος μου"

2.paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου