Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ευ. Βενιζέλος: Στόχος η νίκη στις βουλευτικές εκλογές



«Έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης που επωμίζομαι», δήλωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος μετά την ανακήρυξή του ως μοναδικού υποψήφιου για τη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
«Ευχαριστώ θερμά το Εθνικό Συμβούλιο που μου έκανε την πολύ μεγάλη τιμή να με ανακηρύξει υποψήφιο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ», είπε ο κ. Βενιζέλος, σημειώνοντας πως ...η κρισιμότητα των περιστάσεων οδήγησε έναν πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών του ΠΑΣΟΚ να στηρίξουν την υποψηφιότητά του.

«Γύρω από την υποψηφιότητά μου, συσπειρώνεται όλη η δημοκρατική προοδευτική παράταξη που την εξέφραζε, την εκφράζει και θα την εκφράζει το ΠΑΣΟΚ.»

Αναφερόμενος στους κ.κ. Χρήστο Παπουτσή και Στέφανο Τζουμάκα, οι υποψηφιότητες των οποίων δεν έγιναν δεκτές από το Εθνικό Συμβούλιο, επισήμανε πως «όλοι θα είναι δίπλα μου και εγώ θα είμαι δίπλα σε όλους».

Παράλληλα, κάλεσε όλα τα μέλη του κινήματος να προσέλθουν στις κάλπες που θα στηθούν την επόμενη Κυριακή, σημειώνοντας πως έχει αποδείξει την πίστη του στις πολυφωνικές διαδικασίες. «Σας περιμένουμε με ανοικτή αγκαλιά στις κάλπες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στόχος μας, είπε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, είναι η νίκη στις βουλευτικές εκλογές, είναι η πρωτιά του ΠΑΣΟΚ. Επανέλαβε εξάλλου ότι μετά τη συμφωνία για το PSI έχει ανοίξει ένα τεράστιο παράθυρο ευκαιρίας για τη χώρα.


Πηγή: Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου