Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ: Η θρυλική Μέριλιν ...ξανά στο πανί!

Ελάχιστες θα τολμούσαν να αναμετρηθούν με το μύθο της Μέριλιν Μονρόε και να την υποδυθούν στη μεγάλη οθόνη, δηλαδή στο «Επτά μέρες με τη Μέριλιν», του Σάιμον Κέρτις, που θα βγει στις αίθουσες στις 22 Δεκεμβρίου. Η Μισέλ Γουίλιαμς, όμως, το τόλμησε!

«Πάντα θαύμαζα τη δουλειά της Μισέλ και τη θεωρώ μια από της καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της», λέει ο σκηνοθέτης της ταινίας, Σάιμον Κέρτις. «Οι ερμηνείες της, ειδικά στις .....ταινίες "Brokeback Mountain" και "Blue Valentine", είναι συγκλονιστικές, ενώ είναι και στην ίδια ηλικία με την Μέριλίν μας το 1956. Ήμουν ενθουσιασμένος όταν έμαθα πως η Μισέλ ενδιαφερόταν για το ρόλο. Είναι απίστευτα εργατική, κάνει εξονυχιστική έρευνα και ήταν εξαιρετικά θαρραλέα να αναλάβει το ρόλο μιας τόσο θρυλικής φιγούρας».

Η Μισέλ παραδέχεται πως ήταν λίγο φοβισμένη στο να αναλάβει το ρόλο αυτό. «Θεέ μου, ήμουν πραγματικά φοβισμένη», εξηγεί η Γουίλιαμς. «Αγνόησα όμως κατά κάποιο τρόπο το φόβο μου  και προσπάθησα να την κάνω, στο μυαλό μου, ως ένα πρόσωπο που δεν είναι διάσημο – περισσότερο μια φίλη παρά ένας θρύλος». Για την Γουίλιαμς, η ευκαιρία του να υποδυθεί την Μονρό είχε προσωπική σημασία. «Μεγάλωσα με μια αφίσα της στο δωμάτιό μου. Πάντα με ενδιέφερε περισσότερο η μυστική Μέριλιν όμως, η αφύλακτη Μέριλιν – η Μέριλιν πριν από την “Μέριλιν”. Ακόμα κι όταν ήμουν νεαρό κορίτσι, το βασικό μου σημείο επαφής δεν ήταν με την μεγαλύτερη από τη ζωή αυτή προσωπικότητα, αλλά με αυτό που συνέβαινε κάτω από την επιφάνεια».

Το «Επτά μέρες με τη Μέριλιν» εκτυλίσσεται σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τη ζωή της μεγάλης σταρ. Ήταν η εποχή που ήθελε να αποδείξει ότι δεν αποτελεί μόνο τη διασημότερη φαντασίωση των αρσενικών, αλλά έχει και ταλέντο. Γι' αυτό ζήτησε συνεργασία από τον κορυφαίο ηθοποιό της εποχής, τον Λόρενς Ολίβιε, τον οποίο στην ταινία υποδύεται ο Κένεθ Μπράνα. Η Μονρόε, παντρεμένη ήδη με τον Αρθουρ Μίλερ, πήγε στο Λονδίνο το 1956 για να συμπρωταγωνιστήσει με τον Ολίβιε στην ταινία «Ο πρίγκηψ και η χορεύτρια».

Θέλοντας απεγνωσμένα να κερδίσει το σεβασμό του Χόλιγουντ και να την πάρουν στα σοβαρά, η θρυλική ηθοποιός ταξιδεύει στο Λονδίνο το 1956 για να πρωταγωνιστήσει στην ταινία «Ο πρίγκηψ και η χορεύτρια» δίπλα στον Λόρενς Ολίβιε. Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα που περιγράφονται στο βιβλίο του Κόλιν Κλαρκ, ο οποίος ήταν βοηθός του Ολίβιε την εποχή εκείνη, η ταινία εξερευνά μια πλευρά της Μονρό που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ταινία βγαίνει στον κινηματογράφο την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου