Απλήρωτοι, ανασφάλιστοι, χωρίς αποζημίωση λόγω απόλυσης και εκτός του ταμείου ανεργίας όπως δικαιούνταν τους πρώτους μήνες με βάση θεμελιώδεις κανόνες του εργατικού δικαίου, παραμένουν από τη 1η Μαΐου 2009, 160 εργαζόμενοι της Εταιρείας Τροχαίου Υλικού των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Για να αντιληφθεί κανείς το δράμα 160 οικογενειών που δεν έχουν να φάνε, αρκεί μια συνοπτική καταγραφή γεγονότων μέσα από την ιστορία του ξεπουλήματος της .....
μεγαλύτερης ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης της χώρας.
Η πτωχευμένη εταιρεία(από Γερμανό εργοδότη που παραμένει άφαντος)και το προσωπικό της, πληρώνουν τα σπασμένα του τεράστιου μεταπολεμικού σκανδάλου της άλωσης και του οικονομικού βιασμού των ελληνικών ναυπηγείων,(κάποτε βιομηχανία «διαμάντι» που έγινε κάρβουνο σε χέρια ανίκανων και διεφθαρμένων κυβερνητικών παραγόντων),από τον Γερμανικό «άξονα» της Siemens. Στο χορό της διαφθοράς, της ανομίας, του ραγιαδισμού και της υποτέλειας εμπλέκεται με σοβαρές ποινικές και αστικές ευθύνες που δεν καταλογίστηκαν από την υπόλογη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Γερμανικός κολοσσός της Thyssen Krupp. Οι απόγονοι του εξελιγμένου ναζιστικού κολοσσού το 2006 κι αφού είχε μεσολαβήσει το μεγάλο φιάσκο και ο εκβιασμός με το υποβρύχιο «Παπανικολής»(το λεγόμενο υποβρύχιο που έγερνε)και τα υπόλοιπα τρία, δημιουργούν μέσα από τα σπλάχνα των ναυπηγείων την Εταιρεία Τροχαίου Υλικού(ΕΤΥΕ)και την αποσχίζουν από την μητρική της. Στη συνέχεια την πουλούν στον όμιλο του Γερμανού Dr Meyer, ο οποίος υποτίθεται πως εξειδικεύεται στα τρένα και στη κατασκευή βαγονιών. Τον Μάιο του 2009 η ΕΤΥΕ κάνει στάση πληρωμών και λίγο αργότερα πτωχεύει.
Στη συνέχεια έρχεται ο σωτήρας από την Αραβία. Λέγεται «Abbu Dhabi Mar» με εκπρόσωπο τον πολλά βαρύ Ιskandar Safa και μεσάζοντες παλιούς φίλους αλλά και μέλη της πρώην πρωθυπουργικής βαρονίας του Καστριού. Οι εργαζόμενοι όμως παραμένουν απλήρωτοι. Το κόλπο είχε στηθεί καλά για να μείνουν στο δρόμο. Πρόσφατα μας έστειλαν μια από τις πολλές καταγγελίες που έχουν κάνει τα τελευταία δύο χρόνια. «Ο Meyer εξαφανίστηκε, τα δεδουλευμένα δεν τα πήραμε ποτέ και η ΕΤΥΕ οφείλει 4.000.000 ευρώ εργοδοτικές εισφορές στο ΙΚΑ. Την υπόθεση διερευνούν φιλότιμοι υπάλληλοι του ΣΔΟΕ αλλά πολύ φοβάμαι ότι η τελευταία επίσκεψη του Γερμανού αντικαγκελάριου Φίλιπ Ρέσλερ στην Αθήνα και τα όσα είπε για τις «πληγές» με τις γερμανικές εταιρείες στην Ελλάδα που πρέπει να κλείσουν, οδηγεί πάλι σε κουκούλωμα», είπε στη «δημοκρατία» ένας από τους 160 άνεργους εργαζόμενους, ο Βασίλης Τσιμπίδης. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν επίσης την συμπαιγνία και τα ψέμματα πρώην κυβερνητικών παραγόντων. Όπως τις απατηλές δεσμεύσεις του τότε Τομεάρχη Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ ο οποίος μέσα στα Ναυπηγεία είχε δεσμευθεί στις 24/9/2009 για την επίλυση του προβλήματος. Επίσης καταγγέλλουν τον πρώην Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Πάνο Μπεγλίτη, που σε σχετικό ερώτημα του βουλευτή Παναγιώτη Λαφαζάνη, απάντησε στις 21 Οκτωβρίου ότι είναι αναρμόδιος για να επιλύσει ένα «τόσο σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα». Κι όμως το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας «πέρυσι τον Σεπτέμβριο πούλησε εκ μέρους της κυβέρνησης, εκ νέου το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά και διαχειρίστηκε ολα τα ανοικτά θέματα ικανοποιώντας όλα τα κέφια Γερμανοαράβων», πρόσθεσε ο πρώην εργαζόμενος της ΕΤΥΕ, Β. Τσιμπίδης.
makeleio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου