Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΓΚΑΛΟΣ: ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: «Είμαι υπέρ της απώλειας κυριαρχίας, πάντα ήμουν»!!!!!


Τελικά, κάτι δεν πάει καλά με την Ελλάδα, τους Έλληνες....ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ...ΕΙΝΑΙ....ΕΙΝΑΙ....Δεν υπάρχει άλλος χαρακτηρισμός......ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.....Συμβαίνουν ΑΙΣΧΗ και δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ....ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ....Εννοούμε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.....Αυτός που μας διοικεί απο τη θέση του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, μας έβρισε, μας λοιδώρησε, μας είπε κοπρίτες, μας είπε τεμπέληδες, "ΠΟΥΛΗΣΕ" ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ (Βλέπε Ιμια), δημιούργησε "γκρίζες ζώνες" της Ελληνικής Κυριαρχίας....ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΩΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.....Σε άλλη χώρα ανα τον κόσμο θα είχε παραπεμφθεί πάραυτα σε ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.....Αυτή η απάθεια του πολιτικού και κοινωνικού συστήματος της χώρας είναι ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ......

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης δηλώνει υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας!
Ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, αν ενοχλείται από τη μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα.

«Είμαι υπέρ της απώλειας κυριαρχίας, πάντα ήμουν» δήλωσε χωρίς ......πολλές περιστροφές ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης.
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για..

πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» είπε.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου