Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Γ. Μανώλης: Ο Σαμαράς δε θα γίνει πρωθυπουργός


« Ο κ Σαμαράς έκανε στροφή εκατόν ογδόντα μοιρών. Δεν θα γίνει πρωθυπουργός. Το 70% των στελεχών και οπαδών του κόμματος, της κεντροδεξιάς...
είναι αντιμνημονιακό και θέλει να εκφραστεί πολιτικά» ανέφερε ο Γιάννης Μανώλης μιλώντας στο ραδιόφωνο BHMA FM.
Αναφερόμενος ...
στην παραίτησή του απο τη θέση του γραμματέα του Τομέα Συνδικαλισμού της ΝΔμ ο κ. Μανώλης σημείωσε: «Χωρίσανε οι δρόμοι μου με τον κ, Σαμαρά αλλά παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες της παράταξης».
«Εκείνο που εγώ πραγματικά δεν το ανέχομαι δεν το αντέχω είναι η μετάταξη και στη πολιτική και στη ζωή. Μέχρι προχθές είχα την ελπίδα, επειδή γνώριζα πολλά χρόνια τον κ Σαμαρά , ότι θα έλεγε το μεγάλο όχι.
Τα έκανε αυτά, δικαίωμά του είναι να τα κάνει. Το να έρχεται όμως στη Κοινοβουλευτική Ομάδα, μετά από υπόδειξη του κ Σπηλιωτόπουλου που του είπε πάρε μέτρα κατά βουλευτών και όποιος βουλευτής η στέλεχος δεν στηρίξει τα μέτρα αυτά και το μνημόνιο κι αυτά που λέει ο κ Σαμαράς οι δρόμοι μας χωρίζουν. Εγώ απάντησα, λοιπόν, με φυσιολογικό τρόπο , γιατί αυτό είναι έντιμο ότι, πράγματι, κ Πρόεδρε ο δικός σας δρόμος με τον δικό σας χωρίζει γιατί δεν μπορώ να στηρίξω αυτά τα μέτρα.
Aναφερόμενος στις επόμενες κινήσεις τους, ο κ. Μανώλης είπε: "Εγώ δεν πάω σπίτι μου ποτέ. Έχω πει πολλές φορές ότι και με το διάβολο μπορεί να συμμαχήσω για να χτυπήσω το μνημόνιο κι αυτή η πολιτική".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου