Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Β. Ξενιάδης: Θέλει να αγοράσει την ΑΕΚ, με μηδενικές φορολογικές δηλώσεις!!


Β. Ξενιάδης: «Βγάζω αρκετά χρήματα αλλά τα έχω εκτός Ελλάδας»

Β. Ξενιάδης: «Βγάζω αρκετά χρήματα αλλά τα έχω εκτός Ελλάδας»
Τι απαντά στο «Βήμα» ο επίδοξος αγοραστής της ΠΑΕ ΑΕΚ για τις μηδενικές φορολογικές του δηλώσεις
Ο επίδοξος αγοραστής της κιτρινόμαυρης εταιρείας Βασίλης Ξενιάδης.....


Στην ΠΑΕ ΑΕΚ τον θεωρούν ήδη «καμμένο χαρτί» και τούτο διότι ισχυρίζονται ότι έχουν στην κατοχή τους αντίγραφα των τελευταίων επτά φορολογικών δηλώσεων που κατέθεσε ο επίδοξος αγοραστής της κιτρινόμαυρης εταιρείας Βασίλης Ξενιάδης, σύμφωνα με τις οποίες δηλώνει ανεπάγγελτος καθώς παρουσιάζει μηδενικά εισοδήματα!

Το «Βήμα» επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Β. Ξενιάδη ζητώντας του να πάρει θέση απέναντι σε όσα λέγονται τις τελευταίες ημέρες στα Σπάτα και προθυμοποιήθηκε να μας απαντήσει σε όλα όσα αφορούν τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις με την ΠΑΕ ΑΕΚ:

«Είναι αληθές ότι τα τελευταία επτά χρόνια οι φορολογικές δηλώσεις μου είναι μηδενικές, ωστόσο αυτό εξηγείται. Ο επιχειρηματικός όμιλός μου εδρεύει και δραστηριοποιείται στο εξωτερικό, τα χρήματά μου βρίσκονται σε τράπεζες εκτός της χώρας και γενικώς δεν έχω εισοδήματα τα οποία να προέρχονται από επιχειρηματικές δραστηριότητές μου στην Ελλάδα. Όσα βγάζω, και πιστέψτε με είναι αρκετά, τα δηλώνω εκεί που πρέπει».

- Υπάρχει μεγάλη καχυποψία γύρω από την επιχειρησιακή δράση σας, η οποία πηγάζει κυρίως από κύκλους της ΠΑΕ ΑΕΚ. Τι απαντάτε σε αυτό;
«Κι εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου απέναντί τους, άλλωστε περιμένω από τους δικηγόρους μου να μου πουν πώς πρέπει να προχωρήσω και ποια βήματα θα πρέπει να ακολουθήσω προτού καλέσω τον κ. Αδαμίδη στο καθοριστικό ραντεβού για το deal. Πάντως να ξέρετε ότι είναι πολλοί εκείνοι που θα αλλάξουν γνώμη για τον Ξενιάδη όταν μπουν τα χρήματα στην ΠΑΕ και αποκτήσω το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών».

- Ναι, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει πρώτα να υπάρξει και η έγκριση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν θα καταφέρετε να περάσετε από τον έλεγχο της ΕΕΑ...
«Αυτό θα το διαπιστώσουμε όταν έρθει η στιγμή που θα κληθώ να περάσω από το σχετικό έλεγχο. Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει, εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι θα είμαι έτοιμος. Συμφωνώ με τη θέση της ΠΑΕ ότι όλα πρέπει να γίνουν σύννομα γι αυτό και επίσης θεωρώ ότι η έγκριση από την ΕΕΑ είναι απαραίτητη. Με ενοχλεί αυτός ο διασυρμός του ονόματός μου, γι αυτό και οι κινήσεις μου θα είναι άμεσες, για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα και να πάρω την ΑΕΚ καθαρά και νόμιμα».

- Πότε προβλέπονται εξελίξεις;
«Σύντομα, ως την Παρασκευή, θα έχει γίνει το ραντεβού. Περιμένω κάποιες συγκεκριμένες οδηγίες από τους δικηγόρους μου για το πώς πρέπει να κινηθούμε διότι κι εμείς από την πλευρά μας κοιτάζουμε κάποια πράγματα που θα μας εξασφαλίζουν. Εγώ δεν μπαίνω στην ΑΕΚ με ταμειακές διευκολύνσεις και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Ξεκάθαρα πράγματα, θέλω το 51% και το θέλω όλο πακέτο, δεν δίνω χρήματα μπροστά για να πάρω το 20% και άλλα τέτοια που λέγονται δεξιά και αριστερά».

- Τι θα μπορούσε να χαλάσει το deal;
«Πολλά πράγματα αλλά αυτά δεν είναι της παρούσης. Δεν μου αρέσει να αντιμετωπίζομαι με τέτοιο τρόπο ενώ προσπαθώ να δώσω λύση για την ΑΕΚ. Δεν είμαι ούτε απατεωνάκος, ούτε άφραγκος, το ότι κάποιοι μπορεί να μη θέλουν για δικούς τους λόγους να ολοκληρωθεί το deal δεν σημαίνει πάντως και ότι θα τους περάσει. Εγώ και από την ΕΕΑ θα πάρω την έγκριση και τα χρήματα διαθέτω. Τα υπόλοιπα σε λίγες ημέρες...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου