Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Έτσι διαφημίζεις ένα Μουσείο !‏

Τίτλος τις διαφημιστικής εκστρατείας: Οι ήρωές μας είναι πίσω! Επέστρεψε στο χώρο της η νυκτερινή περιπολία του Ρέμπραντ Δηλαδή η εκστρατεία διοργανώθηκε με αφορμή την επιστροφή έργων τέχνης από περιοδεία που έκαναν ανά τον κόσμο, δηλαδή της ολοκλήρωσης άλλης διαφημιστικής εκστρατείας και όχι με .......
αφορμή κάποιο συνταρακτικό γεγονός όπως λχ. η επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα…. [ δείτε πιο κάτω το σχετικό κείμενο στα αγγλικά]
 Διαφημιζόμενο μουσείο είναι το μουσείο Ρέϊκσμουζέουμ του Άμστερνταμ. 
Αυτό που βλέπετε στο βίντεο είναι μια ζωντανή αναπαράσταση του  πιο γνωστού  πίνακα του Ρέμπραντ :  «Νυχτερινή Περίπολος». Αυτές είναι ιδέες ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ! 
Το βίντεο έχει αυτή την λεζάντα: 
The slogan ‘Our Heroes are Back’ is used to announce that, after an absence of one decade, all major pieces in the Rijksmuseum’s collection are back where they belong. This is what happens when they suddenly emerge in an unsuspecting shopping mall somewhere in The Netherlands. With the support of main sponsor ING, entrance to the museum is free on the 13th of April from 12:00 to 00:00.
“This Flashmob recreates Rembrandt’s Night Watch. It’s considered one of the most famous paintings in the world.”

http://justiceforgreece.wordpress.com/2013/05/17/%CE%AD%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%E2%80%8F/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου