Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Εκβιασμοί και απειλές κατά των θυμάτων - Τι είπε στο Ντέμη Νικολαϊδη η «Μαφία του Θερμαϊκού»

Εκβιασμοί και απειλές κατά των θυμάτων - Τι είπε στο Ντέμη Νικολαϊδη η «Μαφία του Θερμαϊκού»







«Τα 2.000 θέλω Δημήτρη. Μη με βάλεις 1.000. Ο λουλουδάς μας είναι ο μ...ς, ο λουλουδάς με τα χόρτα που θα τον θάψω μία μέρα κάτω απ' τα χόρτα και δε θα τον βρίσκουνε... Αυτός νομίζει ότι είναι ο Ζαγοράκης, ε, χε, εγώ πυροβολώ, έλα...». Έτσι εκβίαζε και απειλούσε ο Μάρκος Καραμπέρης, όπως αποκαλύπτουν οι καταγραμμένες από τον κοριό της ΕΥΠ τηλεφωνικές συνδιαλέξεις των μελών του εγκληματικού συνδικάτου απόσπασμα των οποίων δημοσίευε σήμερα το Βήμα της Κυριακής...
Απειλές κατά ζωής, ωμοί εκβιασμοί και αγοραίες εκφράσεις. Τα θύματα της εγκληματικής οργάνωσης που δρούσε στη Θεσσαλονίκη είναι επιχειρηματίες που τα έδιναν όλα για να δανειστούν 5.000 ευρώ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Κ.Λ ιδιοκτήτρια εργοστασίου η οποία για να δανειστεί 50.000 ευρώ με επιτόκιο 10% κατέθεσε λόγω έλλειψης ρευστού κοσμήματα αξίας 500.000 ευρώ. Τελικά όταν δεν μπόρεσε να ξεπληρώσει το δάνειο εκχώρησε στον κατηγορούμενο, Δ. Λαμπάκη, μέλος της δεύτερης οργάνωσης  το εργοστάσιό της για παραγωγή σφολιάτας.

Η δράση της «Καμόρα του Θερμαϊκού» άρχισε από το 2003 αλλά κορυφώθηκε το 2010, όταν η οικονομική κρίση έπληττε μικρούς και μεγάλους επιχειρηματίες...

Η συμμορία τοκογλύφων εκβιαστών δρούσε κάτω από τη μύτη της Δικαιοσύνης. Η αυτοκτονία του επιχειρηματία Λεωνίδα Μαργιόλη αποτέλεσε το κομβικό γεγονός στην αστυνομική έρευνα. Ανθρωποι που είχαν κοινωνικές και επαγγελματικές σχέσεις μαζί του, συγκλονισμένοι μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για την προσωπικότητα και τη φερεγγυότητα του Λεωνίδα Μαργιόλη.

Δικηγόρος-τηλεοπτικό πρόσωπο και δηµοσιογράφος υπεράνω υποψίας, επικεφαλής υπηρεσίας ελεγκτικού µηχανισµού επιχειρηµατιών (ΣΔΟΕ), διευθυντές τραπεζών και ηθοποιός που έγινε γνωστός παίζοντας τον ρόλο του «σκληρού», πρώην αστυνοµικός και υπάλληλοι ακόµη και γνωστών ζαχαροπλαστείων είναι ο «αφρός» της εγκληµατικής οργάνωσης 300 προσώπων, η οποία καλείται να λογοδοτήσει στα ανακριτικά γραφεία για βαριά κακουργήµατα.

Ο μαραθώνιος των καταθέσων συνεχίζεται και σήμερα ενώ χθες προφυλακίστηκαν άλλοι 8 κατηγορούμενοι. Συνολικά μέχρι στιγμής έχουν προφυλακιστεί 15 άτομα.
Μεταξύ αυτών και ο επικεφαλής της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Ειδικών Υποθέσεων Θεσσαλονίκης του ΣΔΟΕ, Χρ. Παπαχατζής αλλά και ο γιος του 58χρονου φερόμενου ως «εγκέφαλου» της ισχυρότερης εκ των τεσσάρων συμμοριών, Μ. Καραμπέρη. Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους της εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα, του τόπου διαμονής και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα αφέθηκε ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 Γιώργος Φερέτης καταβάλλοντας χρηματική εγγύηση 200.000 ευρώ.

Στη δικογραφία περιλαμβάνονται 3.500 απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες μεταξύ των κατηγορουμένων και των θυμάτων τους. 

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική είναι και η συνομιλία την οποία δημοσιεύει σήμερα Espresso ανάμεσα στον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ Ντέμη Νικολαϊδη και τον φερόμενο ως αρχηγό της τέταρτης ομάδας Αλ. Μελέτη. Συνολικά ο Ντέμης Νικολαϊδης αρχηγό είχε δανειστεί το χρηματικό ποσό των 350.000 ευρώ. 

Ν: Ελα.

Μ: Ελα, φίλε, τι έγινε; Τι λέει;

Ν: Λοιπόν, πες μου κάτι.

Μ: Πες μου.

Ν: Γιατί τα βλέπω μακροπρόθεσμα.

Μ: Πες μου.

Ν: Πες ότι εμείς τελειώνουμε, ρε παιδί μου. Εντάξει, πάει καλά η συναυλία μου.

Μ: Ναι.

Ν: Ολα ΟΚ.

Μ: Ναι, τα έδωσες; Εσπρωξες εισιτήρια; Εντάξει, έγινε δουλειά; Για σε περισσέψανε;

Ν: Τι είπες;

Μ: Εισιτήρια έδωσες; Εσπρωξες; Για σε περισσέψανε; Με τη συναυλία τώρα αυτήνα;

Ν: Εχω κι άλλα, αλλά ανεβαίνει πολύ η πώληση. Δηλαδή είμαι θετικός εγώ και κάθε μέρα πουλάω παραπάνω, έχω άλλες δέκα μέρες.

Μ: Αρα, είσαι σε καλό δρόμο.

Ν: Εχω περάσει τα... ό,τι βγάζω είναι κέρδος σου λέω τώρα. Είμαι σε καλό δρόμο, ρε παιδί μου.

Μ: Α, ωραία.

Ν: Τώρα έχω να πουλήσω δέκα μέρες ακόμα.

Μ: Α, ωραία, ωραία. Μπράβο.

Ν: Ακουσέ με λίγο.

Μ: Πες μου.

Ν: Πες ότι τελειώνουμε, τελειώνει η συναυλία και τελειώνουμε μαζί.

Μ: Ναι.

Ν: Υπάρχει πιθανότητα να κάνουμε για το '12 το ίδιο, σε βάση ετήσια;

Μ: Ό,τι γουστάρεις μπορούμε να κάνουμε. Μαζί σου νταλαβέρι να κάνω και ό,τι γουστάρω.

Ν: Ναι, αλλά πρέπει να βρούμε κάτι, το οποίο...

Μ: Κοίταξε να σου...

Ν: Ξέρεις γιατί το συζητάω πρώτα από σένα;

Μ: Ακου να σου πω το πιο απλό. Αυτή τη συνεργασία που κάναμε τώρα δεν ξέρω άμα υπολόγισες με πόσο σε βγήκε τον μήνα με πάνω-κάτω. Με τους μήνες που κάναμε.

Ν: Μπορούμε να το υπολογίσουμε, ρε παιδί μου.

Μ: Εγώ το υπολόγισα. Βγήκε 6,5% να ξέρεις, 6 με 6,5% βγήκε.

Ν: Τον μήνα

Μ: Τον μήνα.

Ν: Ναι.

Μ: Υπολόγισέ το κι εσύ λοιπόν.

Ν: Κοίταξε, πρέπει, ρε παιδί μου, να το βάλουμε κάτω.

Μ: Ναι.

Ν: Να δω αν αυτό το πράμα για 12 μήνες, επειδή είναι γρήγορο, με βολεύει πάρα πολύ ή με γ... πάρα πολύ και δεν το κάνουμε. Και είναι δικιά μου απόφαση αυτή αν εσύ είσαι ΟΚ. Απλά πρέπει να το υπολογίσω, γιατί εγώ τώρα θα ξεκινήσω να κλείνω, ξέρεις, άλλα για του χρόνου. Κατάλαβες;

Μ: Το καλύτερο που μπορώ εγώ να κάνω, να είσαι κι εσύ ευχαριστημένος και εγώ, είναι να σου το κάνω 5%. Εντάξει;

Συνεχίζονται και σήμερα οι απολογίες   


Η διαδικασία των απολογιών συνεχίζεται από τις εννιά το πρωί και θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα, οπότε έχουν κληθεί να δώσουν εξηγήσεις στον ανακριτή οι φερόμενοι ως «εγκέφαλοι» των τεσσάρων οργανώσεων, το συνολικό κέρδος των οποίων από τη δράση τους ανέρχεται, κατά το κατηγορητήριο, σε περίπου 45 εκατ. ευρώ.

Ήδη την Παρασκευή, πρώτη μέρα της διαδικασίας, απολογήθηκαν οι πρώτοι 13 κατηγορούμενοι. Επτά εξ αυτών κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι ενώ οι υπόλοιποι έξι αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους και χρηματική εγγύηση από 10 έως 300.000 ευρώ. Οι επτά προφυλακισθέντες φέρονται να ασχολούνταν είτε με την είσπραξη χρημάτων από τα εκβιαζόμενα θύματα είτε λειτουργούσαν ως «μπράβοι». Σ’ αυτούς που αφέθηκαν ελεύθεροι με όρους συγκαταλέγονται δύο δικηγόροι (100.000 ευρώ εγγύηση έκαστος) κι ένας εφοριακός, προϊστάμενος Τμήματος στη ΔΟΥ Καλαμαριάς, (με εγγύηση 200.000 ευρώ.


Πηγή: ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ - ESPRESSO
Πληροφορίες: ΑΠΕ ΜΠΕ, ΣΚΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου