Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Οι...προβληματισμοί της Αννας Παναγιωταρέα!!!...

Με πρόσφατη ανάπτυξή της στο facebook η Άννα Παναγιωταρέα θέτει τους "προβληματισμούς" της, σε δημόσια θέα...Προβληματισμοί που όταν θα τους διαβάσει το μεγαλύτερο ποσοστό των ελλήνων πολιτών θα αρχίσει να....κλαίει απο τα γέλια...."...θέλω να αλλάξω τους εξωτερικούς σωλήνες παροχής στο...Πήλιο....αλλά..." και άλλα τέτοια που θα τα δείτε παρακάτω...Κυρία Παναγιωταρέα, ζείτε στον κόσμο σας...Σε ένα κόσμο άνετο, ξεκούραστο....Δεν έχετε ιδέα ή δεν θέλετε να γνωρίζετε για το τί περνά ο μέσος έλληνας σήμερα, και τί προβληματισμούς έχει...καθημερινά...Προβληματισμούς που σε σχέση με τους δικούς σας μοιάζουν βουνό...και οι δικοί σας απλώς "κουβεντολόι"...έτσι απλά για να περνά η ώρα...Καταλάβετε και εσείς αλλά και όλοι οι όμοιοί σας που έχετε σημαντικές οικονομικές ανέσεις, οτι ο λαός σήμερα προβληματίζετε καθημερινά κάνοντας διαπιστώσεις απελπισίας...."Δεν έχω να αγοράσω τρόφιμα για εμένα και την οικογένειά μου....Δεν μπορώ να δώσω χαρτζιλίκι στα παιδιά μου....Δεν μπορώ να..... πληρώσω τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, το νερό, τις υποχρεώσεις μου....Είμαι απλήρωτος μερικούς μήνες....Θα με απολύσουν;;;;;....Δεν μπορώ να εξασφαλίσω την καθημερινότητά μου και να καλύψω τις στοιχειώδεις ανθρώπινες ανάγκες....." και άλλα πολλά...που για εσάς μάλλον είναι τετριμμένα.......Όπως καταλαβαίνετε κυρία Παναγιωταρέα, οι προβληματισμοί σας σε σχέση με την καθημερινότητα του μέσου έλληνα σήμερα, φαντάζουν άν όχι κάτι χειρότερο....τουλάχιστον αστείοι.....Διαβάστε τι γράφει στο facebook η κυρία Παναγιωταρέα....







Καλημέρα!
Θα ηθελα να πληρώσω ολόκληρη την Εφορεία [εφορεία?] στο τέλος του Οκτώβρη. Δεν γίνεται αλλά και δεν θα στενοχωρηθώ.
Θα ήθελα να βάψω το σπίτι μου, εξωτερικά. Δεν το βάφω. Δεν χάθηκε ο κόσμος.
Θα ήθελα να αλλάξω τους εξωτερικούς σωλήνες παροχής νερού στο Πήλιο, που δοκιμάζονται από το χιόνι και την παγωνιά. Δεν αλλάζουν. Αμα "σπάσουν" το βλέπουμε.
Θα ήθελα να πάω το Citroen-άκι για service. Ας περιμένει.
Θα ήθελα να κοντύνω-μακρύνω-στενέψω μερικά ρούχα μου. Δεν πειράζει και δεν υπάρχει καμία ανάγκη να αγοράσω και καινούρια.
Θα ήθελα να δώσω για βιβλιοδεσία μερικά βιβλία που έχουν παλιώσει. Δεν τα δίνω.
Θέλω να αγοράσω μερικά βιβλία.ΠΡΕΠΕΙ.
Θέλω να πληρώσω τη συνδρομή μου στους ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ. Πρέπει.

Ετσι δεν σκεφτόμαστε όλοι; Πώς, λοιπόν, πιστεύουν ότι θα κινηθεί η αγορά, θα αναστραφεί η ύφεση ή θα γεμίσουν τα ταμεία του κράτους; Θα κάνουν "μαγικά";

http://www.lifo.gr/

http://www.seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου