Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Χρυσοχοΐδης: «Δικαιούμαι να θέσω υποψηφιότητα για πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ»


Την πρόθεση του να είναι υποψήφιος για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ, εκδήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μιλώντας στο ραδιοσταθμό REAL.


"Είμαι ένας πολιτικός, ένα στέλεχος της παράταξής μας που έχω μια...
μακρά θητεία. Νομίζω είμαι χρήσιμος για την πολιτική και τον τόπο σήμερα. Δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω και εγώ με την σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμόσουν όλοι με σεβασμό τις διαδικασίες", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Aναφερόμενος στη νέα κυβέρνηση υπό τον Λουκά Παπαδήμο, ο κ. Χρυσοχοΐδης, υποστήριξε ότι "υπάρχει ένα και μοναδικό στοιχείο που είναι καθοριστικό: η αλλαγή της ατμόσφαιρας. Το πρόσωπο του κ. Παπαδήμου λειτουργεί ανακουφιστικά και θετικά στους πολίτες και τους εταίρους".

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2011/11/blog-post_8094.html#ixzz1eLqLAPL2

2 σχόλια: