Η καταναλωτική εμπιστοσύνη συνιστά σημαντικό δείκτης της οικονομικής δραστηριότητας της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας της ευρωζώνης και θεωρείται ως βαρόμετρο των μεταβολών της γαλλικής οικονομίας. Το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος συνοδεύτηκε και από μείωση του ΑΕΠ.
«Η υποχώρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης οφείλεται στη συνεχιζόμενη χρηματοοικονομική κρίση, το δεύτερο πρόγραμμα λιτότητας και οι ανησυχίες σχετικά με την αγοραστική δύναμη», εξηγεί στη Wall Street Journal ο αναλυτής της BNP Paribas Νομινίκ Μπαρμπέ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου