Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΙΣΘΗΜΑ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ...ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ


papadopoulos

Για την καριέρα του ως παρουσιαστής, την «χάρη» που κάνει στην κρατική τηλεόραση και το πόσο κοντά είναι να πάει φυλακή μίλησε ο Σπύρος Παπαδόπουλος ως καλεσμένος της εκπομπής «Μες στην καλή χαρά».
«Την εκπομπή την αγαπάω πάρα πολύ, την είχα προτείνει εγώ. Αγαπάω πάρα πολύ το τραγούδι, δεν είναι τυχαία η εκπομπή. (...) Μπορούσα να ......
την πάω σε οποιοδήποτε κανάλι ήθελα. Μου έλεγαν όλοι, φέρε την εκπομπή εδώ και ό,τι θέλεις! Δεν το έκανα. Εδώ ξεκίνησα, εδώ θα μείνω, στο κρατικό κανάλι, το υπερασπίζομαι, το βλέπει η ομογένεια (..) Κάποια στιγμή τους το είπα και στην ΕΡΤ. Μου έλεγαν, άντε θα την πάμε και φέτος. Τους έλεγα: Να σου πω, δεν μου κάνεις χάρη! Όπου θέλω την πάω την εκπομπή! Χάρη σου κάνω, δε μου κάνεις»!
Αυτό δήλωσε στο Μες την καλή χαρά ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Προσθέτοντας πως «Και πριν μας κόψουν -γιατί μας έχουν κόψει πάρα πολλά χρήματα απ' την εκπομπή- η εκπομπή ήταν μακράν η φθηνότερη εκπομπή του είδους της. Έκανε τα μισά χρήματα ακριβώς, από ό,τι έκαναν αντίστοιχες εκπομπές... Ό, τι έκανε η εκπομπή, το έβγαλαν κάποιοι ανόητοι ότι τα παίρνω εγώ. Διάφορες βλακείες τέτοιες. (...) Τρεις ώρες ζωντανό πρόγραμμα, το να κοστίζουν 60 χιλιάδες, ήταν τίποτα. Γιατί με τρεις ώρες, αν είχες βάλει τρία σήριαλ, θα κόστιζαν γύρω στις 250 χιλιάδες και με αβέβαιο το αποτέλεσμα».
Τέλος, όσον αφορά το πόσο σοβαρά παίρνει τον εαυτό του- δήλωσε πως «Δεν μου αρέσουν οι συνάδελφοι που παίρνουν σοβαρά τον εαυτό τους, όσο ταλέντο και να έχουν. Όλοι είμαστε ένα τίποτα χωρίς τους άλλους. Δεν έχω καλή σχέση με τα χρήματα. Έχω επενδύσει στην παράσταση που ανεβάζω φέτος κι αν δεν πάει καλά θα πάω φυλακή. Μου έχουν προτείνει πολλές φορές να κατεβώ στην πολιτική. Ούτε τη φυλακή δεν θα άφηνα για να ασχοληθώ με την πολιτική. Δεν το εχω»
iefimerida.gr
 http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου