Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Ιδού τα ποσά που άρπαξαν τα ΜΜΕ από τον ΟΠΑΠ μόνο για το 2012


fagopoti-xrima


Ο Lykavitos.gr αναδημοσιεύει από το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” την λίστα των ποσών (χορηγίες) που πήραν τα Μέσα Ενημέρωσης από τον ΟΠΑΠ, μόνο για το 2012.
Σημειώνεται πως τα ποσά που θα διαβάσετε παρακάτω, είναι μόνο ένα τμήμα του συνολικού ποσού που εισέπραξαν τα Μέσα Ενημέρωσης, αφού εκτός από τις παρακάτω χορηγίες, “έτρεχαν” παράλληλα και......
διαφημιστικές καμπάνιες για τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ, αλλά και για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη του Οργανισμού.
Πρωταθλητές των χορηγιών (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι η Nova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), οANTENNA TV με 1 ΟΟΟ.ΟΟΟ ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της(protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr  με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ.

ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013
Έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (Χρήστος Ιωάννου) για την λίστα Λαγκάρντ του ΟΠΑΠ και τις χορηγίες του Ιανουαρίου του 2013
Πρώτες στη λίστα των ετήσιων χορηγιών του ΟΠΑΠ εξακολουθούν να είναι εφημερίδες και ιστοσελίδες του Ομίλου Πήγασος, συμφερόντων της οικογένειας Μπόμπολα.
- Η εφημερίδα «Ημερησία» έλαβε μόνο για την έκδοση του Σαββάτου ποσό 100.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) από τον ΟΠΑΠ. Μάλιστα, εξασφάλισε τη χορηγία στις 17 Ιανουαρίου 2013 (συνεδρίαση διοικητικού συμβουλίου του ΟΠΑΠ) – δηλαδή νωρίτερα από την ημέρα κατά την οποία ο εκδότης Φώτης Μπόμπολας απείλησε ότι κλείνει την εφημερίδα. Στο ίδιο Δ.Σ. ο ΟΠΑΠ ενέκρινε χορηγία 150.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) και προς την εφημερίδα «Εθνος», του ιδίου ομίλου.
Λίγες ημέρες αργότερα (στις 30 Ιανουαρίου 2013) ο ΟΠΑΠ ενέκρινε άλλη μία χορηγία επίσης προς τον ίδιο όμιλο. Συμφώνησε για ποσό 100.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ κι αυτή) αυτή τη φορά προς την ιστοσελίδα e-go.gr (ανήκει στην Πήγασος Interactive, θυγατρική της Πήγασος Εκδοτικής). Σύνολο χορηγιών στον Ομιλο Πήγασος από τις αποφάσεις του Ιανουαρίου: 350.000 ευρώ.
- Για την εφημερίδα «Δημοκρατία» κλήρωσε διπλό τζόκερ. Το Δ.Σ. του ΟΠΑΠ ενέκρινε ποσό 150.000 ευρώ για την καθημερινή έκδοση και 75.000 ευρώ προς την «Κυριακάτικη Δημοκρατία». Σύνολο 225.000 ευρώ για να μην παραπονιέται… και γράφει ότι μόνο ο ΔΟΛ παίρνει χορηγίες.
- Στις 30 Ιανουαρίου 2013 είχε την τιμητική της η ιστοσελίδα pamesports.gr, που ανήκει στην εταιρεία Real Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε. Η ιστοσελίδα έλαβε ως χορηγία ποσό 60.000 ευρώ.
- Κι επειδή είπαν να μην αφήσουν κανένα παραπονεμένο, ποσό 50.000 ευρώ εγκρίθηκε και για την ιστοσελίδα www.scorer24.com, που ανήκει στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος Εκδοτική Α.Ε.».
- Ενα μήνα νωρίτερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ είχε εγκρίνει χορηγία 100.000 ευρώ για μία καμπάνια με τίτλο «Οδική ασφάλεια».


aristeaopap21
http://www.lykavitos.gr/archives/13830

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου