Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΕΞΑΛΛΟΣ Ο ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ. ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΟΝ ΑΚΗ:"ΜΟΝΟ ΒΙΑΙΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ"


pagalos-nevra

Οργισμένος εμφανίζεται ο συνταξιούχος δικηγόρος όπως αυτοαποκαλείται εσχάτως ο Πάγκαλος, με την απόφαση του έγκλειστου Άκη να καλέσει και αυτόν, ανάμεσα σε άλλους πρώην κορυφαίους υπουργούς, όπως και τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη, να καταθέσει στη δίκη του.
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος είπε μιλώντας στο BHMA 99,5 ότι μόνο βιαίως θα πάει να......
καταθέσει στην δίκη αυτή.
"Αν εμένα με αναγκάσουν βιαίως να καταθέσω ως μάρτυρας υπεράσπισης του Άκη, θα τον θάψω", είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Πάγκαλος καλείται από τον Ακη Τσοχατζόπουλο ως μέλος του ΚΥΣΕΑ. Ο κ. Τσοχατζόπουλος έχει καλέσει όλο το ΚΥΣΕΑ επι πρωθυπουργίας Κώστα Σημίτη.
"Με ενοχλεί", είπε ο κ. Πάγκαλος, "ως συνταξιούχος δικηγόρος μιλώ, όταν οι εν ενεργεία δικηγόροι κάνουν φιγούρες, κινήσεις για το θεαθήναι. Αυτή η εξώδικος πρόσκληση που πήρα εγώ από τον κ. Κούγια που υπερασπίζεται τον Άκη Τσοχατζόπουλο, είναι εντελώς άνευ αντικειμένου. Κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει μάρτυρα υπερασπίσεως να προσέλθει. Μάρτυρα κατηγορίας μπορεί ο εισαγγελέας να εισαγάγει βιαίως. Αν εμένα με αναγκάσουν βιαίως να καταθέσω ως μάρτυρας υπεράσπισης του Άκη, θα τον "θάψω".
Αναφερόμενος στα εξοπλιστικά είπε: "Είναι πολύ εύκολο να πας σε αυτούς που θα στον πουλήσουν και να τους πεις "για να φέρω την εισήγηση αυτή, και να την προωθήσω δραστήρια, έχω ανάγκη από ορισμένα χρήματα".
Για τον Άκη Τσοχατζόπουλο είπε επίσης: "Είχε και παράπονο και μου το είχε πει κατά καιρούς. "Ό,τι και να κάνω, είσαι εναντίον μου", μου είχε πει.
Για την υποκρισία που υπάρχει είπε ότι ακόμα και τώρα υπάρχουν στελέχη μέσα στο ΠΑΣΟΚ, που είναι και βουλευτές εν ενεργεία, που κάθε φορά που εμφανιζόταν ο Τσοχατζόπουλος, τον υποστήριζαν. Για ποιους άραγε χτυπάει η καμπάνα;

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=15041&catid=4&Itemid=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου